Blogtrottr
<<蘋果日報>>投打對決
>投打對決 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
金手套帶傷 陽岱鋼不能守備 拼打滿3場
Nov 7th 2013, 23:00

陽岱鋼蟬聯洋聯金手套,可惜因傷只能下場打擊。丁北陽攝

【羅惠齡╱台北報導】陽岱鋼昨天蟬聯太平洋聯盟外野手金手套,球團限制他不能守備,只能打擊,他說:「我的目標是盡量打滿3場比賽,希望這3戰都能客滿。也是很想下場守備,但是自己身體有傷,不要勉強,練習後我都會帶著球團給我的機器電療,我很期待比賽。」


回應火腿中田翔嗆聲

火腿隊友中田翔曾嗆聲:「因為台灣有岱鋼在,所以要把台灣打得落花流水。」岱鋼昨回應:「我會把自己狀況調整到最好,要3場都贏日本是比較困難,但希望能盡力贏球。」
日本全員昨出席開打記者會,中田翔一看到坐在台灣隊的陽岱鋼就露出笑容,還比著自己繡在球衣後的名字,背對著陽岱鋼拉了一下球衣,意味「我現在是穿國家隊球衣哦。」陽岱鋼說:「中田翔是很好的選手,爆發力很好,但私下是很有趣的學弟。」

更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kdafshxm223 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()