Blogtrottr
<<蘋果日報>>投打對決
>投打對決 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
對決火球男查普曼 阿中:謝謝再聯絡
Mar 16th 2014, 23:00

個性調皮的王維中是釀酒人春訓中年紀最小的選手,大家都愛鬧他,昨天他差點就對上球速160公里的古巴左投查普曼(Aroldis Chapman,見圖)。賽後他在臉書上提到:「今天第三局上去救援,一球解決危機,下去教練跟我說:你這局投太多球了(心理錯愕了一下,該不會這樣就結束了吧),結果又叫我再丟一局,之後第四局結束投手教練又說,你還要再丟一局嘛?我說好啊!教練說:但是你要準備上場打擊,這時候隊友都在看我,我看了一下對方的投手,噗~~~查普曼,立馬心虛跟投手教練說我還是不要好了,隊友全部都在笑。」(記者謝岱穎)


更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kdafshxm223 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()