Blogtrottr
<<蘋果日報>>投打對決
>投打對決 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
18歲梁家榮 春訓準備爆肝
Jan 8th 2014, 23:00

梁家榮馬年目標是打擊率破3成。李鴻明攝

潛力猿
【賴德剛╱桃園報導】3月滿19歲,小將梁家榮是猿隊去年季中選秀第1指名,很受器重,除了安排去年正式球季賽出賽1場體驗職棒,還讓他參加冬季聯盟學經驗,他說:「今年我的目標是無論在一軍或二軍,都要維持3成打擊率。」
首度參加完整春訓,早有會被操到「爆表」準備,他毫不畏懼,只想把成績打出來,他笑說:「陳偉殷有說過,如果給自己時間,就是替自己找藉口,所以我現在雖然才18歲,就算過了10年才28歲,但如果我一直覺得自己年輕,就永遠不會成長。」


遇日本教練 不用翻譯

高一曾赴日本留學,他希望能抽空溫習日文,他說:「這算是我的優勢,如果遇到日本教練,我可以直接吸收更精確的東西,不用透過翻譯,只是我的讀跟寫還可以更好。」

更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kdafshxm223 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()