Blogtrottr
<<蘋果日報>>投打對決
>投打對決 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
猿體檢明開訓 郭修延抽血破膽
Jan 6th 2014, 23:00

郭修延體檢抽血怕怕,低頭不敢直視護士幫他插針。Lamigo提供

【姚瑞宸╱台北報導】Lamigo桃猿隊將於明天在桃園縣中壢市銀河廣場,舉行2014年球季開訓典禮,昨天起先進行為期2天的全隊體檢。



莊勝雄

莊勝雄期滿不再續聘

領隊劉玠廷證實,向日本職棒羅德隊借調的技術顧問莊勝雄,3年期滿不再續聘,其餘教練團人員不變。
Lamigo健檢內容包括身高、體重、聽力、血壓測量、尿液檢查、血液檢查、心電圖、胸部X光、血液超音波、腸胃鏡…等等。
蛙人出身的郭修延,體檢時面對抽血卻面露難色,他交待護士:「你插針不要跟我說啦!這樣我會更緊張」他苦笑說:「人難免有弱點,我就是怕插針,連針灸都會有心理障礙,走天堂路都沒有針頭插進身體恐怖。」
新手爸爸曾兆豪不胖反瘦,幾個檢測的數據都顯示身體的組成越來越精實,「有了小朋友後責任更重,對自我的要求也更高,除了固定的訓練菜單外,平常我也都抱我女兒當重訓。」


更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kdafshxm223 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()