Blogtrottr
<<蘋果日報>>投打對決
>投打對決 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
史都華2好球吞K 殷仔賺到
Sep 13th 2013, 23:00

昨陳偉殷飆9K,有1K是只用2好球就K掉洋基捕手史都華(Chris Stewart,見圖)。
2局上洋基1人出局,史都華打擊,球數2好1壞,他突然拎著球棒走回休息室,怪的是主審渥夫(Jim Wolf)沒叫住他,洋基全隊也沒人把史都華趕回打擊區,這個打席就這樣默默結束。原來是史都華記錯球數,以為3好球遭三振,他說:「對方(陳)投出第1球,主審有喊了什麼,我當下以為是好球,之後我打出界外球跟揮棒落空,就以為是3好球被三振,我走回休息室時沒人講話,主審也沒叫住我。現在我倒有疑問,為什麼主審沒叫我回去繼續打。」(記者羅惠齡)


有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kdafshxm223 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()