Blogtrottr
棒球新聞 - 頭條新聞 - Yahoo!奇摩新聞
瀏覽 Yahoo!奇摩新聞上的最新棒球頭條新聞。尋找最新新聞報導,包括棒球頭條新聞、相關分析與意見、照片等。 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
謝薇加油 殷:下一場反彈
Sep 2nd 2013, 21:30

作者: 曾文祺╱綜合報導 | 中時電子報 – 

中國時報【曾文祺╱綜合報導】

陳偉殷昨日自評缺點後說,「下一場我會反彈回來的,我們等著看!」積極的作為是陳偉殷在碰上麻煩後亟思反彈,讓金鶯隊尊敬他之處。他說:「即便這兩次先發都投得不好,我還是相信自己」,「我今天投了很多次保送,前一場也一樣,這是我接下來必須要改善的,下一場我會反彈回來的,我們等著看。」

旋即他又在臉書上抒發仍握有操之在己的強悍鬥志:「感謝隊友的相挺讓我躲過敗投,今天的比賽讓我不知道該說些什麼」,接著他強調:「但這並不代表我認輸!」

金鶯隊剩下27場例行賽只有1天休兵日,這意謂若陳偉殷正常先發,幾乎都是「投1休4」應戰,沒有多休息的日子。金鶯很需要他迅速反彈,重拾穩定身手。

陳偉殷還於臉書上寫著:「感謝美國公開賽的選手、教練來球場替我加油!」他指的是今年溫布頓女雙冠軍謝淑薇。謝淑薇表示,以前就有來看過王建民,這次有時間,就特別約了教練、妹妹一起到球場,幫陳偉殷加油。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

Media files:
20130902000002M.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    kdafshxm223 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()